Enzim Peeling

Anasayfa > Tedaviler > Enzim Peeling

Enzim Peeling

Enzim peeling, salgılanan melaninin koyu renge dönüşmesini sağlayan tyrosinase enzimini baskılayarak ciltteki melanin oluşumunu azaltır. Ciltteki lekeli bölgelerin rengi açılarak etkin bir tedavi sağlanır.

Karbon Peeling

Karbon peeling özellikle cilt lekelerinin giderilmesi tedavisinde kullanılan, ciltteki gözenekleri küçültüp, cildi aydınlatan ve sıkılaştırma gücü ile gençleştiren bir tedavi yöntemidir. Lazerle uygulanan cilt gençleştirme yöntemi olarak da bilinir.

Leke Tedavisi Seans Süresi ve Seans Sayıları

Seans süresi ve seans sayıları uygulanacak tedaviye ve tedavi edilecek kişinin durumuna göre belirlenmektedir. Ortalama olarak bitkisel peeling 4-8 seans, enzim peeling tek seans, Co2 fraksiyonel lazer 1-6 seans sürmektedir.

Enzim Peeling Sık Sorulan Sorular

Leke tedavisi ağrılı, acılı bir tedavi midir?

Kullanılan tedavi yöntemine göre değişmekle birlikte ciltte tedavi sırasında ve sonrasında hafif yanma dışında bir etkisi yoktur.

Tedavi kalıcı mıdır? Tekrar aynı problemi yaşar mıyım?

Tedavi kalıcıdır fakat unutulmaması gereken, güneş veya lekelenmeye sebep olan etkene tekrar maruz kalınmamalıdır. Aksi takdirde lekelenmenin tekrar oluşması muhtemeldir.